ÜLDTINGIMUSED

www.lustlube.ee e-poes tellimuse vormistamisel ja arve tasumisel kinnitab klient, et on tutvunud käesolevate üldtingimustega ja on nendega nõus. 

1. Üldtingimuste kehtivus

1.1 Käesolevad üldtingimused kehtivad müügilepingutele, mis sõlmitakse tellimuse alusel internetis aadressil asuvas e-poes Lust kaupa telliva isiku ehk kliendi ja Lust Eesti OÜ kui e-poe omaniku ehk müüja vahel.

1.2 Müüjal on õigus ühepoolselt ja ette teatamata üldtingimusi muuta. Kliendile kehtivad tellimuse esitamise hetkel kehtinud üldtingimused. 

2. Hind

2.1 Lust e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes.

2.2 Toodete hinnad ei sisalda postikulu. Postikulu (üldtingimuste punkt 4.2) lisandub toodete kogumaksumusele ja on nähtav lisareal ostukorvis.

2.4 Müüjal on õigus toodete hindasid ühepoolselt muuta. Hinnamuutused jõustuvad avaldamise hetkest e-poes. Enne muudatuste jõustumist edastatud tellimusele jääb kehtima tellimuse kokkuvõttes märgitud hind.  

3. Ostu sooritamine

3.1 Klient valib e-poes kaubad ja lisab need ostukorvi. Ostukorvi lisamine ei kohusta klienti tooteid ostma – ostukorvi sisu on võimalik enne tellimuse vormistamist muuta (tooteid eemaldada ja lisada).

3.2 Kui meelepärased tooted on ostukorvi lisatud, valib klient postikulu ja liigub edasi tellimuse vormistamise lehele.

3.3 Pärast tellimuse kinnitamist sooritab klient makse Maksekeskus AS pangalingi vahendusel.

3.4 Klient tasub 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks. Müügileping loetakse sõlmituks, kui klient on tasunud 100% tasumisele kuuluvast summast.

3.5 Kui arvet ei ole tasutud 2 tööpäeva jooksul alates arve saatmisest, tellimus tühistatakse. 

4. Kauba saatmine

4.1 Kaup saadetakse kliendile sobivasse Omniva pakiautomaati Eestis. Pakiautomaadi asukoha sisestab klient ostutellimuse vormistamise juures.

4.2 Ühele tellimusele kehtib standardne postikulu 3,20 eurot saatmisviisist või paki suurusest olenemata. Kui tellitud kaupade kogumaksumus on vähemalt 50 eurot, tellimusele postikulu ei lisandu.

4.3 Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse, kui klient tagastab osa kaupa ja lõplik ostusumma jääb alla 50 euro. Sel juhul tagastab müüja kliendile tagastatud toote ostusumma, millest on maha arvatud esialgne postikulu 3,20 eurot.

4.4 Kui klient soovib kasutada alternatiivset saatmisviisi (postkontorisse, kulleriga jt), tuleb sellest enne ostu sooritamist müüjale e-posti või telefoni teel teada anda ja tasuda lisanduv postikulu.

4.5 Kaup postitatakse järgmisel päeval pärast ülekande laekumist müüja arvelduskontole ja kaup jõuab kliendini 2-3 tööpäeva jooksul pärast postitamist. 

5. Kauba tagastamine

5.1 Kui kaup kliendile mingil põhjusel ei sobi, on kliendil õigus sobimatu toode 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest alates tagastada. Tagastamiseks tuleb müüja e-posti aadressile saata:
1) tagastamise põhjus,
2) tagastatava toote nimetus,
3) tasutud arve number,
4) oma arveldusarve number,
ning saata toode Omniva Paide Selveri pakiautomaati.
5.2 Kui toode tagastatakse müüjast tuleneval põhjusel (nt defekt), asendatakse toode või kantakse kliendi arvelduskontole 5 tööpäeva jooksul tagasi nii toote maksumus, kui saatmise ja tagasisaatmise postikulu.
5.3 Kui toode tagastatakse kliendist tuleneval põhjusel, tagastatakse 10 tööpäeva jooksul toote maksumus kliendi arveldusarvele. Postikulu jääb kliendi kanda.
5.4 Hüvitamisele ei kuulu tooted, mis on rikutud või tagastatud ilma originaalpakenita. Sellised tooted tagastatakse kliendile. 

6. Vastutus

6.1 Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkivate viivituste ja võimalike lisakulude eest juhul, kui klient on tellimuse vormistamisel esitanud ebatäpsed andmed.

6.2 Kliendi kohustus on kontrollida, et tellimuse kinnitamisel on esitatud õiged andmed (eelkõige pakiautomaadi aadress ja mobiiltelefoni number).

6.3 Müüja ei vastuta kliendi süü või hoolimatuse tõttu tootele tekkinud kahjustuste ega defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel, ega toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise käigus.

6.4 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

6.5 Müüja vastutab kliendi ees maksimaalselt kauba müügihinna ulatuses. 

7. Isikuandmete kaitse

7.1 Kliendi antud isikuandmeid kasutatakse vaid kliendi tellimuste täitmiseks. Müüja ei avalda ostude käigus teatavaks saanud infot kolmandatele osapooltele, v.a koostööpartneritele tellimuste kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.

7.2 Müüjal on õigus saata kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kui klient on tellinud Lusti uudiskirja. 

8. Lõppsätted

8.1 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad klient ja müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

8.2 Üldtingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks tarbijakaitseametisse või kohtusse. Müüjal on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.

MAKSEVIISID
- Maksekeskuse pangalingiga (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Citadele, Pocopay, Revolut ja N26; Kinks ja Inbank) eurodes.
Lust Eesti OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.


SAATMINE & TAGASTAMINE

Kõikidele tellimustele lisandub standardne postikulu 3,20 eurot saatmisviisist ja paki suurusest olenemata. Kui Sinu tellimuse väärtus (ilma postikuluta) on vähemalt 50 eurot, on paki saatmine Sulle tasuta. Paki paneme teele makse saabumise päevale järgneval hommikul ja Sinuni peaks see jõudma teisel-kolmandal päeval pärast tellimuse esitamist.

Meil on väga kahju, kui tellitud toode Sulle mingil põhjusel ei sobi. 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist on sul õigus toode meile tagastada ja selle eest makstud raha oma arveldusarvele tagasi saada. Hüvitamisele ei kuulu postikulude maksumused ega tooted, mis on rikutud või tagastatud ilma originaalpakendita.